Por fin

Verkligen jätteledsen för dålig uppdatering det senaste (och jag som klaga på att ni aldrig skriver kommentarer längre). Har inte haft tid och sätta mig och skriva.
Well well vi börjar ifrån helgen som har varit.

I fredags var det fest hos våran lärare Horacio. Verkligen hur kul som helst! Det bjöds på mat, sång och dans. Och även inslag av viss teater, faktiskt från min egna del. Jag, Tina och Alex hade förberett en liten grej, svårt och förklara på bloggen bra men man kan ungefär säga att vi dubbade en scen av Pulp Fiction och bytte rollkaraktärerna. T.ex. John Travolta (Martinas röst) spelade Emir i klassen...
Hajar ni ungefär? Jaja...

På lördag åkte jag och Ragge till Ikea och kökade god (!!) mat. Första gången i hela mitt liv jag har njutit av att käka potatis, köttbullar och brunsås. Det är en härlig känsla att vara på Ikea, man känner sig hemma...

På kvällen så var det dags för barrunda med la familia (fast utan Ragna, som åkte till franska alperna på natten). Ja du hur den kvällen slutade håller jag och Malin för oss själva haha. Men kul var det...

Nu är en nya arbetsvecka påbörjad. Och det går hyffsat bra, gäller bara att hålla skenet uppe när man inte riktigt förstår eller gör något lite misstag. Något som även är jobbigt är att på jobbet har vi stora fönster ut mot havet, lite jobbigt och arbeta som idag då det har varit en kanon dag. Fick iaf sola en timma på lunchen, dt satt fint! Efter jobbet så kände jag att jag behövde vara ute mer ("svensk-sommarvärme" idag). Så jag joggade upp och ner för berget Montjuic i solnedgången precis här vid oss. Så jäkla underbart, iprincip allt har slagit ut så det doftar underbart där uppe. Världens finaste utsikt också över Barcelona...

Ska snart pallra mig till sängen och läsa lite i min nyköpta spanska bok som på svenska heter Vindens skugga...

Jag saknar alla jättemkt! Skulle verkligen uppskatta fler kommentarer, man blir så glad!

Adiooooos!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, det låter verkligen som att ni har det toppen just nu! NJUT PÅ! :D

2008-04-02 @ 00:27:01
URL: http://annalena.blogg.se
Postat av: e.

anna: ja ska njuta pa for fullt:)

2008-04-02 @ 13:06:39
URL: http://noirblanc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0