Tyskar i BCN

Förlåt nu alla som läser detta som på något sätt har koppling till Tyskland. Men det är något jag måste få ur mig..
Av någon anledning är det en hel hög med tyskar här nu, antar att det är fotbollshulliganer. Dom skriker på gatorna och i tunnelbanan så man får ont i huvudet och att de just skriker på tyska gör det bara ännu värre. De låter som, ja jag vet inte, vill inte göra några dumma uttalanden här nu, men när jag hör dom skrika så försvinner mina tankar direkt till 1940 talet och till en viss herre med mustach.

Förlåt ännu en gång men det är så jag känner.
Så ni tyska hulliganar i Barcelona, kan vi vara TYSTA istället för att vara så himla TYSKA!(försökte på mig en ordvits där)

Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Katharina

Hej Hej!
Vill bara skicka en lien hälsning från Thailand. Här är allt bra förutom att det är för jäkla hett. Just nu firar vi Sonkram. Vi får se om vi blir nedsprutade m vatten ikväll. Hoppas att allt är bra med dig! Känns ganska ok att åka hem om 2 veckor. Jag ser mycket fram mot att krama Indy igen.
Puss Puss

2008-04-13 @ 12:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0