Söndag

Igår var det verkligen den finaste dagen på länge, varmt och soligt! Jag och Hanna hängde i Park Guell (Gaudís park) i flera timmar (ska visa bilder sen så fort jag har fått dom från Hanna). Efter det så drog vi mot Hannas place, eller ja efter att vi har handlat mat på tre olika ställen, haha! Efter många om och men blev det att vi exprementerade ihop en egen maträtt, Hanna & Evelinas pestolax (eller var det kyckling?) a'la Barcelona. Verkligen hur gott som helst! Vi är riktiga mästerkockar jag och Hanna. Och efterrätt varma hallon och glass...

Nu sitter jag här och ska snart börja plugga, har alltid så svårt för att komma igång. Lika bra att sluta blogginlägget här och nu. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0