3 is a magic number

Dagarna bara flyger iväg och nu återstår det endast 3 dagar kvar till flytten, helt sjukt!
Denna dag spenderades först med Malin och Kristina, vi tog en trevlig lång förmiddagsfika på stan. Kommer sakna dem! Hoppas verkligen att Kristina och hennes pojkvän "Arn" (haha) kommer och hälsar på mig i maj.
Och lycka till i London Malin! Det kommer gå som en dans för dig där...
Eftemiddagen har spenderats här framför datan, plugger har ju satt igång nu! Denna vecka är det distansundervisning som gäller. Jag har redan en massa att göra! Just nu håller jag på att sammanfattar en spansk artikel och det är svårare än vad man tror. Såklart skriver jag på spanska...
Tyvärr har min spanska blivit lite ringrostig sen jag slutade skolan men hoppas på att jag snabbt kommer in i det igen..

Måste fortsätta nu, så jag har mindre att göra imorgon. Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0