En vecka kvar

Snart så ska jag iväg med min syster yster på en långpromenad i det oootroligt härliga vädret, hmmm, (vart är solen?). Sedan är det fika med Malin J som gäller, ska bli trevligt. Har inte sett henne sen i somras, tror jag?

Såhär ser mina närmsta dagar ut:

Fredag: Obokad (update: glömde bort, jag ska ju till min ena kusin på fika!)
Lördag: Amanda kommer, avskedsmiddag med systrarna (Katta åker ju till tillbaka till Thailand på sön), fest på kvällen med grabbarna...
Söndag: Chill med Amanda, ev. skjutsa Katta till flyget, hänga med Anni och hennes valp (vet inte riktigt hur denna dag ska gå ihop men det löser sig)
Måndag: Fika med Malin K, ska bli jättekul att träffa henne. Köpa nödvändigheter (ny tandborste, ansikstvätt etc)
Tisdag: Börja packa!
Onsdag: Packa klart. Umgås jättemycket med the family.
Torsdag: The big day! Adios Suecia!
Fredag:
Flyttar in i lägenheten. Paaarty!
Lördag: Spana in Barcelona
Söndag: --||--
Måndag: Skolan börjar!

Kommentarer
Postat av: sebastian

hej saknar dig

2008-01-10 @ 17:50:23
Postat av: sebastian

hej min älskling skulle bara säga hej

2008-01-11 @ 14:03:22
Postat av: fam. hambäck

sitter du och pluggar?"

2008-01-14 @ 21:19:27
Postat av: Anonym

varför skriver du inte i din blogg

2008-02-06 @ 15:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0