Hola!

Nu sitter jag ater igen pa internet cafèt nedanfor varan lagenhet. Hoppas pa att varat internet till lagenheten blir fixat i veckan. Sa jag kan ladda upp lite bilder a sa fran vara dagar har...

Lite kort uppdatering vad vi har haft for oss...

Pa fredagen sa akte vi till Ikea for att kopa lite saker till lagenheten (ljus, handukar, etc). Dit kommer jag aka nar jag far riktig hemlangtan. Marabou mjolkchoklad.......!!

Pa lordagen utforskade vi staden lite, verkligen hur fint som helst! Och sa solade vi nere vid stranden, underbart!
Sen pa kvallen som sagt sa var det fest.

Pa sondagen var vi sjukt sega och slappade hela dagen. Igar var det forsta skoldagen och vi fick lite presentation av sjalva kursen. Efter skolan hangde vi lite med vara nya klasskompisar.
Senare pa eftermiddagen fick vi reda pa vilka grupper vi skulle hamna i, beroende pa vilken niva man lag pa (vi gjorde ett prov under dagen). Bade jag och tina hamnade i den mest avancerade gruppen. Vi och alla "de aldre" typ. Vara nyfunna vanner hamna i den andra...
Men vi kommer vara hela klassen pa fredagar. Sen varka de "aldre" (22+) softa dom med!

Sen pa kvallen sa bestamde vi oss vid 10 att vi skulle dra ut och vid 12 sa motte vi upp nagra nyfunna vanner och begav oss mot en bar. Framat smatimmarna hamnade vi pa nagon rockklubb Nasty Mondays. Hur kul som helst! Massa soft folk! Kom hem vid 5 tiden...

Idag var vi inte allt for pigga nar vi gick till skolan, fast vi borjade inte fors an vid 13.30! Sa det var lugnt..
Jag ar den enda i varan grupp som bara har last spanska pa gymnasiet. Sa jag kanner mig lite duktig iaf,.,,

Far val runda av nu..
Men jag ska snart lagga upp lite bilder!
Hoppas ni mar bra dar hemma. Saknar er allihopa! En stor kram till min syster i Thailand med!
(och ja katta, du kan vara lugn. Jag gor inget som du skulle ha gjort :)

Kommentarer
Postat av: ankan

åååh det låter lööööv!

2008-01-23 @ 09:49:52
Postat av: Sandra

Gud va kul! Härligt! Jag visste ju att ni va grymma sen förr
=P
Ja vet, när jag var på cypern saknade jag marabou hur mycket som helst. sen kom en kompis och hälsade på mig så jag bad henne att ta med massa marabou! and guess what, då kom hon med en sån där liten typ mellan varianten, EN! Ja höll på att dö. trodde hon skoja men icke. Är de bara du och martina som bor ihop eller? Kram kram take care

2008-01-24 @ 23:48:39
URL: http://alohatodos.blogspot.com
Postat av: e.

ankan: det ar looooove.:)
sandra: haha tack sa mkt eller nat:P
nej vi bor jag malin, tina, ragna a hannes kommer pa tis:P
sa vi ar ett litet kollektiv! men alla har varsitt rum.

2008-01-25 @ 19:43:07
URL: http://noirblanc.blogg
Postat av: sebastian

Nu har din mamma varit här och tittat på din blogg ,hon har också ätit middag hos oss.Ta det lugt nu med festandet OBS!gå inte hem skjälv! puss och kram fam.hambäck och din mamma(L)(L)

2008-01-27 @ 17:40:05
Postat av: Malin

Låter ju hur gött som helst Evve!! :)

2008-01-28 @ 01:28:11
URL: http://aocho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0