Lyckat nyår

Åååh, vilket bra nyår det blev. Är så glad över att jag åkte upp till Stockholm för att fira det. Först blev det en mysig trerättersmiddag med goda vänner sedan drog vi till Fridhemsplan där det var fest, det var där vi fira in tolvslaget på en balkong med underbar utsikt t över nyårsrakterna i stan. Eftersom det var så ball och räkna er från 10 och sedan skåla så gjorde vi det säkerligen en 5 gånger. Jag kan inte beskriva den lycka jag kände vid 12 slaget, allt kändes bara perfekt.
Vid 1 tiden blev vi så ruskigt danssugna så vi bestämde oss för att dra ut. Vi hamnade på Debaser Medis och vi dansa hela natten lång till grym musik. Det blev till och med "två sista danser" med sällskap till Fulla för kärlekens skull och Happy new year. Tyvärr hade jag inte med mig kameran varken till festen eller utgången...

Men min vistelse i Sthlm präglades inte bara av lycka utan jag lyckades bli bestulen (igen!) idag på stan. Hade precis köpt två klänningar på AA, en till mig och en till Agnes. Blev så sjukt jävla förbannad...
Så där gick massa pengar till inget. Och nu blir jag ju dessutom skyldig Agnes pengar, usch har verkligen inte råd.
Just my luck..

Igår så kollade jag och Emelie på en riktigt bra film, Diarios de motocicleta. Som jag varmt rekommenderar...

Nu ska jag nog faktiskt umgås lite med min moder. Ha det fint
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0