Underbara helg

Har haft en riktigt skön helg trots min jobbiga förkylning. Äntligen bra väder i Barca igen, första helgen utan regn på väldigt länge! Är så otroligt vackert nu i staden efter allt regnande, så grönt. Man blir så lycklig.

I fredags stannade jag hemma och kollade film, behövdes. Igår hängde jag lite på balkongen, sen lite på stranden med Hanna. På kvällen mötte jag upp Magda + vänner på Flamingo's efter några mojitos drog vi vidare till Betty Ford där vi tog en öl. Mkt trevligt!

Denna dagen har spenderats i en park uppe på Montjüic med Erik, sedan kom Sofi och Dante också. Jätteskönt!

Hoppas ni har haft en bra helg där hemma i värmen. Speciellt mor min som fyller år idag. Stora kramar till dig!

Love
Evelina


Kommentarer
Postat av: agnes

vi ses på lördag va?:) lääängtar

hörde att coldplay skulle ha gratiskonsert! lovely. jag ska se dem i barca i sep. gött!

saaaknar dig

2008-06-08 @ 20:28:11
URL: http://agneeees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0