I'm singing in the rain...

Regnet fortsätter ösa ner över Barcelona. Lite roligt eftersom det är kanonväder hemma...
Men jag trivs som fisken i vattnet, bokstavligt talat. Katalonien har svår vattenbrist och gräset i t.ex. Ciutatella parken existerar inte så jag hoppas på en ännu finare stad nästa vecka.

Jag kommer inte ihåg senast det regnade här, man har ju iprincip sol varje dag här. Skönt att få vila sin hy lite från all exponering av solen..

Ikväll lutar det åt bio...

Sola åt mig med där hemma!

Ciaaaaaooo

Kommentarer
Postat av: Hanna ^^

ha en trevlig lördags kväll... ^^

2008-05-10 @ 19:52:29
URL: http://hannaofsweden.blogg.se
Postat av: Hanna

Vet du vad? Idag ska vi fika =)

2008-05-12 @ 09:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0