Nu är det helg...

..ja för imorgon är jag ledig! Var egentligen sugen på att dra ut ikväll men alla mina ärenden efter jobbet idag drog ut på sig. För er som undrar så gick jag aldrig på American Apparel intervjun i lördags och vet ni varför?
Just den dagen spöregnade (hade inte regnat på evigheter) och jag hade inga mynt till metron och mitt kort krångla så jag kunde inte ta ut några pengar och eftersom det aldrig har blivit att man har införskaffat sig ett paraply så kunde jag verkligen inte ta mig dit...
Otur va?

Helgens väderprognos ser inte lovande ut. F¤n, fattar ej vad som har hänt med vädret här i Barca. All min färg håller på att försvinna, till och med en på jobbet tyckte att jag såg lite blek ut i ansiktet. Bah!

Men iaf, i helgen känner jag för fest, Vill ha min nya fina kjol från H&M eller min fina Acne klänning som jag bara har  använt en gång. Heja svenska kläder!

Ska lägga mig och läsa nu!

Besos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0