Rainin' in Paradise

Vaknar upp med förhoppningar om sol men vad är det jag ser när jag kollar ut genom fönstret? Reeeeegn...
Visst sa jag för någon vecka sen att jag tyckte det var mysigt men idag var jag verkligen sugen på att hänga på stranden eller i någon park. Men men...

Helgen i korta drag, fredagen ägnades åt plugg, lite shopping, öl med Erik sen på kvällen/natten drog vi till Malin & Co. Igår så var det en väldigt lugn dag, gjorde inte allt för mycket, käkade kebab med Lena och hennes besök från Sverige. På kvällen var det dags för Eurovision Songcontest på en nordiskbar nära oss men vad ska man säga, inte så kul musiktävling det där, om man ens ska kalla det musiktävling. För mycket politik inblandad i skiten...

Idag ska jag försöka plugga lite sådär lagom kul och så ska jag förhoppningsvis träffa mi amor, Hanna. Dvs om hon hinner, hon är ju så poppis, eller vad säger du?

Imorgon är de back to work, hur peppad är jag på det? På en skala 1-10, ungefär 1, eller nej kanske en 3:a om Mr X jobbar...



With Love
Evelina

(Those Dancing Days spelar på Razzmatazz den 7 juni)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0