Mi ultimo dia en Suecia

Min dag har hitils präglats av viktiga ärenden och packning.
Sista dagen i Sverige på några månader. Eller ja, åtminstone fram till jul, då jag planerar att åka hem om man finner någon flygbiljett. Nyår får vi se vart det kommer att firas...

Det känns otroligt bra att få flytta tillbaka till Barcelona. Hade inte alls tänkt det för några månader sen då jag trodde att jag skulle känna mig klar med staden. Men nu känner jag att det finns mer att hämta...
Kommer självfallet sakna alla mina vänner som inte längre bor kvar men som tur är finns det en massa underbara människor kvar. Ska även bli hur underbart som helst att äntligen få quality time med Agnes. Vi har varit för mycket tid utan varandra...

Klockan halv 4 imorgon går bilen till Landvetter, kl 7 lyfter planet mot Copenhagen, där jag kommer få sitta och hänga i några timmar. Klockan 15.20 landar jag i Barcelona. Som ni ser så har jag en ganska så seg resa framför mig..
Men det får det vara värt.

En väldigt speciell person kommer och hämtar upp mig på flygplatsen. Jag är lycklig.

Skriver så fort jag har fått möjlighet i Barcelona. Stor kram på er alla!

With love
Evelina


Kommentarer
Postat av: agnes

hej baby! vi ska festa imorgon, jag är ledig på onsdag! soft som fan. just det, det är värsta festivalen här nu också. ååh, ska bli så gött att du kommer imorgon! quality time indeed! kiss

2008-09-22 @ 15:58:23
URL: http://agneeees.blogg.se/
Postat av: emma

ha det jätte bra nu evelina! ta hand om dig!

2008-09-22 @ 20:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0