3 dias sin dormir, vaya...

Jag pratar, alldeles för mycket, mycket prat och lite verkstag.
Jag ändrar planer om min framtid varje dag.

Idag har jag kommit fram till:

- Jag vill lära mig franska
- Jag ska ha barn med en spanjor, så ungen blir tvåspråkig och grymt söt. Om det blir en tjej ska hon heta Alice,
fadern har inget att säga till om vad det gäller det...
- Jag vet inte om jag någonsin vill bo i Sverige igen. Kanske iofs bäst att börja sina studier där, eftersom det är gratis, och sen
får man se vart vinden bär. Men lagom Sverige lockar mig inte alls, kanske 1 månad varje år.


Så ser mina livsplaner ut idag efter ha jobbat en hel dag och endast sovit 2 h, men jag frös ju iaf inte inatt;)

Nu ska jag lägga mig och läsa tidningar, fick ett underbart paket på posten idag av min vackraste och finaste mor. Hon är den bästa!

Buenas noches!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska ha barn med en spanjor ??????????????????



SPANJOR??????



så jag inte prata mer! Catalunya lever! :)



kram&pussar

2009-01-12 @ 23:08:14
Postat av: skaaaara

Jag ska ha barn med en spanjor ??????????????????



SPANJOR??????



så jag inte prata mer! Catalunya lever! :)



kram&pussar

2009-01-12 @ 23:10:08
Postat av: agnes

oj, mitt barn ska också heta alice:) nu ska jag på jobbintervju, puss

2009-01-13 @ 13:26:22
URL: http://agneeees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0