Otro finde espectacular...

Skulle vilat i helgen men icke sa nicke, har flängt hit och dit.
Fredagsnatt var det som ni redan vet fest. Otroligt flummig kväll och Evelina fick för sig att hon skulle flirta haha.
På lördag drog jag ner till stan och hookade upp med Magda, Lauren och Angela, reashopping och fika på Starbucks.

På kvällen drog jag upp till Gracia och efter några glas Gin & Tonic drog vi till Marjas bar och sedan vidare till Sutton (ja det där pijo (brat) stället). Nästan helt säker på att jag var yngst (och fattigast). Som jag berättade efter förra gången jag var där så är toaletten amazing, en tjejs våta dröm.

Vi ramlade hem tidigt på morgonen och jag slaggade på soffan.

Eftersom det har varit en så grymt fin dag idag, värme & sol bestämde vi oss för att gå ut och gå, det slutade med att vi hamnade på Tibidabo, en liten enkel söndagspromenad sådär haha!

Nu är jag muerta, som vanligt, när ska jag ha tid till att vila? Men va sjutton, man är ju bara ung en gång...

Nu ska jag dra bort till Sagrada Familia och fika med Amanda, trevligt!
Saknar er där hemma!

With love
Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0