Well, the sky could be blue. I don’t mind, without you it’s a waste of time

Vart i världen befinner jag mig om 5 år? Eller om bara 1 år?
Det är en konstig känsla det där, att inte veta alls. Klart jag har mina idéer och planer men man vet aldrig vad som händer. Jag har förändrats och mognat mycket sen jag flyttade till Barcelona januari 2008 och mer saker kommer att ske. Jag är otroligt glad över att ha chansen att göra iprincip vad jag vill, på ett sätt kan man säga att jag inte behöver ta hänsyn till någon annan, bara till mig själv. Nu menar jag klart inte jag struntar totalt i min omgivning, jag tror ni förstår ungefär hur jag menar.

Well well...

Idag har jag saknat mina vänner "från förr" som jag inte har träffat på jättelänge jätte jätte JÄTTE mycket.
Tänker på ER varje dag.

Im off!


Foto: http://www.thenightbloomers.com

Kommentarer
Postat av: emmapemma

saknar dig också pevvelojna!

2009-10-30 @ 15:39:45
Postat av: e

emma: saaaaaknar dig sjuuuukt mkt! Kanner for att ha en frossar kvall hemma hos dej (kladdkaka, pop corn, cola, choklad) och kolla pa en film.:)

2009-10-30 @ 16:34:21
URL: http://noriblanc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0