Ge mig värme




Såhär såg det ut i Lidköping igår. Kallt, soligt och mycket snö.
Tack vare mina år i Barcelona så har jag blivit för bekväm när det gäller kyla och stannar helst inne.
Jag älskar fortfarande att ta långa promenader, åka skidor etc, då jag är beredd på kyla, dvs att jag har RÄTT kläder.

Men när man till exempel ska ut och ta en fika och man måste ta på sig sju lager med kläder så känns det inte helt okej och stannar helst inne. Det är föresten en grym sak med svenska hus, det är aldrig kallt inne. Eller ja, om värmeluftpumpen inte är påslagen så kan det bli rätt kallt eller vad säger du Katta?

Idag ska jag vara duktig och börja packa! Konstigt att bara lägga ner sommarkläder.

With Love
Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0