Kort update

Nu har jag varit i Australien i en hel vecka, tiden bara flyger iväg. Dagarna har spenderats av att hänga på stranden och det har varit mycket fest. Igår var jag på festival och såg bland annat Muse, Lilly Allen och Groove Armada, är sjukt sliten idag. Nu i veckan ska jag ta tag i jobbsökandet och hoppas på att hitta något fort för allt är ganska så dyrt här så pengarna bara flyger iväg.

Saknar er alla och tänker på er! Om någon känner för att slänga iväg ett sms eller ringa mig så är mitt nummer
+61416569176.

Stor kram

Kommentarer
Postat av: krickis

Åh, låter skitkul. Själv sitter jag i lägenheten i linkan iklädd hudfärgad kroppsstrumpa. Jag och Lizen ska vara toastmasters på en sittning på lördag, jag börjar bli grymt nervös. Men det ska bli skitkul, vi ska använda våra nyinhandlade kroppsstrumpor då =D. Annars har jag varit på intervju idag. Är nominerad till posten som ordförande på vår sektion. Får se hur det går! Tänker på dig, är kul att se hur du har det genom bloggen. Så blogga på! PÖSS

2010-01-28 @ 22:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0