På hemmaplan igen

Hej! Det var inte igår jag uppdatera och jag ursäktar mig. Mycket har hänt.
Jag är nu sedan lite mer än 1 vecka tillbaka på svensk mark. Resan är bland det bästa jag har gjort och jag kommer att bära med mig många fina minnen genom hela livet.
Mina framtidsplaner nu är att åka till Barcelona under Juni månad, jobba lite i Juli och sen faktiskt börja plugga i höst. Tro det eller ej men jag ska bosätta mig i Sverige igen efter ha varit ute och flängt sen Januari 2008, vi får hoppas det går bra.
Livet leker och jag mår väldigt bra och jag ska ta tag i min blogg igen. Väntar på att Agnes ska lägga upp lite fina bilder från vår helg i Sthlm och jag kommer även att återkomma med bilder från resan!
Stor kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0